Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

galakan minum air masak

Malas betul nak menulis, nampak sangat aku ni tak de jiwa dalam bab penulisan..
Nampaknye aku kene tukar ke platform tumblr ke, yang lebih ke arah photoblog..
Tengok la kalau rajin nanti..

Sekarang ni Alisya tengah kemaruk minum air masak..
Kalau tak sebelum ni jangan harap la...
Die kemaruk tu sebab guna sippy cup..
Lama dah aku beli sippy cup tu since umur die 6 bulan, tapi masa tu die tak pandai nak guna..

Sekarang dah pandai la die minum guna sippy cup tu, kemaruk la budak kecik ni, mengusung sippy cup nye ke hulu ke hilir..

Ade masa die buat gaya macam siram pokok bunga..Memang abes la basah umah aku..Sabokan aje la, anak tengah nak mengexplore kan..
Tu pasal aku isi air masak je dalam tu, so x de la melekit umah..hehehehe 


 Dalam kete pun nak minum air kononnye, abes baju lencun..

1 Response to "galakan minum air masak"

  1. SYANI says:

    Good Alisya... Amira pun susah beno kalau nak minum air masak. Bagi guna sippy cup tu hasbis dia sembur orang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme