Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Jalan-jalan damansara

Al-kisah sabtu lepas kami berjalan-jalan menjenguk adik aku (cia) yang tinggal di damansara..
Encik suami dah izinkan aku & alisya ikut, memandangkan nanti kami tinggal berdua je pulak bila adik aku (edi) bawak mak aku ke sana. Aku kalau ikutkan x kisah pun lagi syok rehat-rehat di rumah, tapi kesian pulak mak aku nanti susah hati tinggalkan aku berdua je dengan alisya, tak tenang pulak dia nak berjalan..
Bertolak dari ipoh pun dah petang sebab paginya sume bersekolah ganti, maklumlah edi, isterinya n mak aku golongan cikgu cikgi.
Dalam kereta kemain lagi deme mengekek gelak ketawa, kedepan kebelakang..
tak padan dengan kecik dua2 ni..

Sampai di damansara dalam pukul 6 and kami pun terus bergilir bersiap, sebab cia dah plan nak bawak kami dinner.

Alisya kemain seronok la dapat berjalan, hehe sian anak aku..nasib ade gak orang nak bawak kami berjalan..kekeke


Kami dinner di Tappers, The Curve. So far aku boleh bagi 4 stars out of 5 untuk food di situ. Macam-macam menu ada dari masakan melayu sampai ke western. Portion setiap menu pun banyak, makan la sampai sengkak perut. Selesai makan, ape lagi balik umah tido la, penat suda..

Pagi ahadnya, edi sefamili nak balik klang jenguk mertuanya. Kami stay je kat umah cia and dia plan nak bawak mak aku jalan-jalan ke ikea, aku ikut saje la.

Petang ahad baru kami bertolak balik ke Ipoh..hari ni aku sambung cuti, esokkan cuti lagi..so alang-alang rabu je la baru start keroje balik..huhu



thelifestoryteller were Posted via Blogaway

0 Response to "Jalan-jalan damansara"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme