Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

take 5 dan sedut asap


ok class kite break 5 minutes...




lebih dari 5 orang bdk laki kuar dr class aku...sumenye aku dapat agak..ape lagi ke toilet...nak sedut asap..sambil tu aku pun sembang2 dgn yg lain yg tgl dalam class tu...balik je diorang dari toilet, bau diorang mmg toksah nak cite la..bau rokok kan....aku pun ckp...ok yang baru lepas ke toilet selain dari urusan penyahtinjaan, basuh muka etc...sila minum air dulu sebelum b'ckp dgn saya..sebenarnye, aku x larat nak bau mulut diorang..bau rokok...




aku pun tanya diorang...




saya : rokok sekotak brape ringgit?


students 1 : sebatang rokok 50 sen cik...


students 2 : sekotak 5-6 ringgit utk yg 20 batang...


saya : uish, abis tu skotak boley abis brape ari?


students : 1 hari leh abis....




huhuhu...sedih aku dgrnye...mmg bdk2 ni x leh lepa dgn rokok ni...aku pun bagi la nasihat...




saya : u all cuba la brenti...pk la jangka masa panjang...sok u all mesti nak kawen..da


kawen mesti nak ade anak...x kan u all nak anak u all x sihat...


students : ~gelak *shy2 cat




yang p'puan senyum sinis perli bdk2 yg smoking tu...




students : cik, bf cik smoking x?


saya : insyaallah saya cari yg x hisap rokok...




diorang senyum je...


tetibe sorang students bangun..."cik saya x hisap rokok"...pas tu lagi sorang plak bangun..."cik saya pun x hisap rokok..." hehehe klakar la students aku ni..macam2 perangai...




untuk yg lain..jangan la smoking...banyak yang -ve dari +ve smoking tu...rasenye x de +ve nye pun...






0 Response to "take 5 dan sedut asap"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme