Belajar terapung

"Melentur buluh biar dari rebungnya" kata peribahasa. Jadinya sementara Sofea ni masih baby lagi, kami amik inisiatif ajar dia terapung. Banyak tengok video mat saleh ajar anak diorang berenang sejak dari baby, teruja la jugak jadinya, hehe.
Mulanya masa daddy letak dia terbaring dalam air, cuak juga aku. Sofea pun muka risau je. Tapi lama-lama dia macam dah biasa, cuma dia keras je, macam risau nak gerak banyak takut muka kena air kot..hehe


posted from Bloggeroid

0 Response to "Belajar terapung"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme