Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Yeayy balik kampung

Bak kata member skolah aku "aku kalau lebih 3 bulan x balik kampung, mula rasa gelabah semacam je.." haha gitu la perasaan aku bila hampir 3 bulan tak balik kampung jenguk family di Ipoh.
dari habis cuti raya haji ari tu, merangkap abes cuti bersalin.
Bukan tak nak balik, tapi paham-paham la sekali balik, punya la jauh, letih badan, alang-alang cari yang boleh cuti panjang terus, puas hati.

Sampai je Ipoh, si Sofea especially mula la nak menempek je, dah tu, bertapa lama sangat, tak kenai orang..hehehe
Si Alisya seronok la, jumpa sedara mara, melepas rindu main ngan sepupu.

baru 2 jam journey Sofea dah give up, tak larat nak duk dalam baby seat lama-lama..2 jam journey baru jumpa toll gate Ayer Hitam tau, punya la jauh tempat aku ni..Alisya kali ni je pecah rekod tak muntah sebab aku ingatkan dia janhan minum banyak sangat, cuma acah-acah nak muntah tapi aku sapu kan minyak angin x jadi dia muntah.
posted from Bloggeroid

0 Response to "Yeayy balik kampung"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme