Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

ligat berpikir...

saat-saat membusykan diri ni banyak bende sekeliling yg berlaku buat aku berpk..antaranye...

1. ape reaksi parents student2 ku yang aku kirimkan surat amaran sbb diorang x dtg clas ni nnt ek?
2. macam mane la students aku jwb exam esok..all the best to all my students..
3. dengar lagu let the music heal ur souls..then terpk ape la yang artis2 tu tgh buat skrg ni..
4. bdk2 ni dtg nak tgk pb (penilaian berterusan) tapi aku x bagi..sbb bukan aku sengaja x nak bagi..tapi nnt if aku bagi diorang tgk yg ok pbnye akan malas nak study lagi2 paper diorang lepas raya haji..nnt die tau pb diorang ok..diorang x nak study...aku x kejam kan..
5. lagu beyonce pulak..tengok peha beyonce..besarnye..takutnye kalau dapat peha mcm tu..hmm, kene control tumbesaran peha aku nih..haih...chaiyok2
6. ade org mak ayah paksa blaja tapi sanggup duk menyorok kt umah sewa x mo gi class...aku pelik..kalau la mak ayah die paksa die makan racun ke x pe la die nak protes..ni org suh blaja pun x nak..pelik2..
7. kenape jam meja yg student aku bagi ni bunyi detik jarum tu kuat sgt...
8. semaknye meja aku..aduss....
9. malam ni ade cite ape ek..ooo tapi malam ni kene tido awal..kene cukup tido so that esok x ngantuk jaga exam..wahahaha kalah student yg nak amik pekse..
10. kenape ade semut kat luar kete aku..aku takut kalau die buat sarang..huhu terbayang koloni semut yang besar bersarang dalam kene...oooo jangannnnn!!!!!tolong bersarang kat tempat lain..
11. secara tulus dan jujur, aku akui perempuan x boleh jadi ketua...
12. call na'im minta surat kebenaran die mc ari tu...boleh die tny jmsk kt mane..haihh bdk ni...

0 Response to "ligat berpikir..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme