Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

lupa......masalah yang menghantui diri

while waiting at the exam's unit this morning, we have a chat about 'lupa'..huhu that is the serious issue for me..sbb aku rase aku dah semakin kurang daya ingatan...takut2...lagi takut bile keadaan jadi mcm ni...

kes 1
akak antar anak pegi taska...dah antar beg2 skolah anak sume..akak masuk dalam kete duk kat blakang,akak tunggu je..pastu baru akak sedar,akak yg drive....wahahahahaha!!!!!!!!klakar gile kami yg dgr cite..tapi penah x terpk..tu dah serious jugak kan tahap lupenye..

kes 2
aku membebel 1 umah sbb ade org tgl gelas atas meja sebelah computer dah bersemut gelas tu..aku bebel34kali lebih kurang..pastu sume org x mengaku...pas tu ingatanaku pun kembali..rupe2 nye tu gelas ar aku smlm...hahaha mmg aku lupe weh..x igt langsung....

kes 3 mama slalu tanye bende yg same pada kami adik beradik padahal bende tu die dah tanye dah sebelum2 ni..huhu

what will happened for the next upcoming years..huhu lagi 2 3 tahun macam mane la tahap lupe aku...pening2...

adakah kerana aku tidak mengamalkan memakan kismis minda sejak dr kecil...
aku hanya diberikan minyak ikan kod ni...

0 Response to "lupa......masalah yang menghantui diri"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme