Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

baru tau rasa macam mana..thinking of spreading it hehehe!!

sakit mata menyerang...
pejamkan mata adalah alternatif terbaik..tapi bile nak bukak, nahh tu dia..seksa!!

situasi : di klinik

wanita di kauter : dah penah datang?
saya : x penah..(sambil menyerah kan ic)
wanita di kaunter : norshadila (memanggil untuk masuk ke bilik pemeriksaan)
doktor : (sambil mencuci tangannya) ye, sakit ape?
saya : (amboi senangnye jadi doktor..tanye aku sakit ape, bukan die ke kene diagnose aku sakit ape..) mata saya merah..plus saya selsema..
doktor : ok..pandang bawah (check mata aku guna torchlight), family or kawan2 ade yang sakit mata ke?
saya : xde..(jawab mcm nak x nak..ntah knape aku tetibe mcm pening agaknye sbb duk dalam klinik kot..hahah alasan)
doktor : ari ni keje ke?
saya : tak..
doktor : ok saya akan bagi awak mc untuk esok..awk keje di mana?
saya : politeknik behrang..
doktor : eh keje ke blaja?
saya : keje..(??? apsal doktor tu tanye mcm tu..ooo mungkin aku nampak muda??tgk ic umur patut dah keje, tapi mesti confirm la die tgk aku muda..hehehe)
doktor : ok saya akan bagi ubat..bla..bla..
saya : ok..

0 Response to "baru tau rasa macam mana..thinking of spreading it hehehe!!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme