sape yang cipta maths???!!!

dialog seorang pelajar
"Puan, susah la soalan test ni, sape la yang cipta maths ni???haih menyusahkan betul, banyak lagi benda lain yang diorang cipta maths ni buat ape???cipta lampu ke, kipas ke tak pe gak.."


~terdengar dialog ni tadi...what the #%#$%#..kalau kite cakap nanti dia malu...haih tu la mentaliti mereka sekarang ni...tak penah pikir ke, kalau x de maths macam mana nak cipta lampu, setiap penciptaan tu kan ade calculation, nak buat keropok lekor pun kene ukur tau tak....bengsss!!!!!!!!!!!

0 Response to "sape yang cipta maths???!!!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme