adik saya nak VAN!!!!

aiman: akak, eman nak masuk la ni..(sambil tunjuk borang MILO)
me : ape ni? (sambil baca apa syarat-syarat nya)
aiman : nak kene beli milo kumpul kod bar, peh tu dapat van mini MILO...
me : umah kite ade 1 kod bar je la, x pe la nnt akak amik peket kat umah behrang..



ahahaha tengok2, dia dah mintak van MILO pulak..aihhhh nasib mintak van kecik je....

for more info click here

p/s : saya teruja dengan mini van yang lama-lama ni..yang 1950 tu cool kan..♥

2 Response to "adik saya nak VAN!!!!"

  1. Encik H says:

    kumpul2...nnti sy nak nek...hahaha

    (^_-)V says:

    mane bley..x muat lorrr..;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme