Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

angry birds


saya sangat marah dengan E**QA & C****Cs..huarggghhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!

CS = CUSTOMER SERVICE

perbualan pertama (20 May 2011):
me : saya nak stopkan insurans saya, saya dah hantar surat untuk stop insurans ni since Disember 2010.
CS bengong 1 : ok sila berikan details puan, kami akan maklumkan selepas tiga hari.


perbualan kedua (31 May 2011) :
me : saya nak stopkan insurans dan saya dah called on 20 May 2011, tapi saya tak terima apa2 follow up selepas 3 hari..
CS bengong 2 : maaf cik, saya dah semak laporan, tiada laporan yang direkodkan pada tarikh tu, so saya terpaksa rekodkan semula laporan cik.
me : ni berapa hari pulak saya kena tunggu ni..
CS bengong 2 : polisi kami memang 3 hari, selepas 3 hari bekerja kami akan hubungi puan.
me : ok, hari Jumaat saya tunggu, bagi saya nama awk dan no report saya. lepas ni kalau tak da respond on Friday saya akan buat tindakan lanjut, jangan main-main macam mana lah awk semua ni kerja, customer buat report awk x rekod.
CS bengong 2 : sebab kadang2 kami fikir pihak yang kami hubungi tu dah maklumkan pada puan.
me : mana boleh macam tu, awk nak cari customer pandai datang tempat saya, lepas tu x jaga kebajikan.

Perbualan ketiga (3 June 2011) :
me : ini panggilan kali ketiga saya, saya nak buat urusan pembatalan insurans.
CS bengong 3 : owh kalau insurans tu cik boleh terus hubungi no ni ..................
me : ni nak tolak saya pegi mana pulak, saya sekarang ni dah buat report, saya nak tau mana maklumbalas report saya tu.
CS bengong 3 : daripada rekod kami, masih belum dapat maklumbalas lagi report puan tu.
me : macam mana ni, janji 3 hari lepas tu tak da maklumbalas awk senyap2 je, awk igt customer ni ape tunggul??!!! keje lembab!!


1 Response to "angry birds"

  1. Anonymous says:

    tgh tahun ialah masa untuk memaki hamun org...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme