rindu

kawan A :
"betul awak, dulu masa kite baru2 kawen, kene pjj dengan hubby, ari2 kite nanges je..."

kawan B :
"aku dulu bila kene gi keje 5 aritu, aku angkut skali baju hubby aku selai, buat cium bile rindu.."


siapa yang nak duk jauh2 bila dah sah kahwin kan...
dah sah tido berdua, sebelah suami yang macho katanye , berperut 'taff' skit tu, ;p aku tak kisah, tapi tiba2 kene tido sorang2...
da elok2 solat ada yang imamkan, lepas solat boleh salam, cium tangan suami, tibe2 kene solat sorang2...
huhu tapi apa boleh buat demi tugas dan tanggungjawab
dalam jangka masa ni, bertahan dan bersabarlah wahai hati2 kami...


Katakanlah ya Muhammad!
"Jika kamu mengasihi Allah, maka hendaklah kamu mengikuti aku, nescaya Allah mengasihi kamu dan mengampuni dosa kamu. Dan Allah Maha Pengampun lagi Penyayang."
Surah Ali Imran 3 : Ayat 31
(amalkan selalu doa ni..)

layan lagu Rindu - Hijjaz

p/s : Tuhan saja yang Maha memahami...=( Ya Allah permudahkanlah segala urusan kami. ♥ ♥ ♥


4 Response to "rindu"

  1. SYANI says:

    Siannya... sabo la pengantin baru... Tengok Angah tu lagi la...3 tahun dok Pjj. Along dulu pun sampai dapat Aleeya la PJJnya..

    (^_-)V says:

    huhu tu la kan along, kene banyak2 bersabar...

    Encik H says:

    sabar yer sayang...insyaallah...dipermudahkan segalanye...amin...

    (^_-)V says:

    amin, luv u..xoxo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme