Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Academic visit with students

Lama rasanya tak menulis..sementara ada free ni nak mengarut la kejap dalam blog ni..hehe

Semalam bawak students ke lawatan akademik. Tak jauh pun, area JB je. Bawak diorang ke kilang under SME Bank. Ade 2 kilang perusahaan makanan yang kami lawat and 1 kilang welding& pemasangan alatan elektrik. Harapnya budak-budak ni ada la idea yang berkaitan dengan subjek yang diorang belajar sem ni.

Tengok kilang frozen food, kilang buat pau. Kat kilang frozen tu macam-macam jenis makanan kuih muih yanv difrozen. Pisang goreng pun ade frozen tau, so tak dak alasan kalau tak pandai nak bancuh tepung untuk goreng pisang..kekeke

Kali ni aku pegi bawak anak, maklumlah, nanti balik aku nak stay terus kat JB duk umah en husband. So aku pegi menumpang kereta officemate je.

Habis melawat, lepas students semua pun dah makan and solat. Diorang berangkat balik ke poli and officemate aku pun drop kan aku and alisya kat office en husband.

Ok nak bercuti kat JB, untuk malam ni dan esok pulak..tepu dah aku dok kat umah gi office je 2 bulan ni, sekali sekala nak merasa jalan-jalan..hehe bye2 nnt kalau rajin aku tulis lagi..

posted from Bloggeroid

0 Response to "Academic visit with students"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme