Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Gatal merenyam versi 2

Ok versi 2 ni adalah solutionnya kepada kegatalan di kaki ku..



Ni dia..

Aku cari cream gatal kat farmasi, yang kawan aku suggest nama dia 'aques' tu, tapi tak de la pulak..

Aku tanya budak farmasi tu, aku siap tunjuk kaki aku tu kat dia..dia suggest ubat cream ni..dia kata cuba sapu, cream ni memang applicable untuk masalah gatal-gatal selain tu untuk pimples & blackhead..

Aku tak pikir panjang, terus beli, cuba je la..malam semalam aku sapu, Alhamdulillah lega..mula-mula sapu ada rasa berangin kat kaki, sebab menthol ade kot, lepas tu tak de rasa gatal dah..cuma lepas dah 24 jam gatal la balik, malam ni aku sapu lagi sebelum tido..

posted from Bloggeroid

2 Response to "Gatal merenyam versi 2"

  1. SYANI says:

    Krim legend tu..

    Kak Vit says:

    krim ni memang legend..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme