Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

New HDD

Orang lain nak cuti bersalin tak buat checklist nak beli external harddisk rasanya..keke tapi aku terpaksa la masukkan dalam senarai sebabnya......external harddisk aku dah rosak, uwwaaaa..
Dan tidak berjaya dibaiki, boleh nak format tapi aku sayang benda dalam tu ada macam-macam termasuk gambar-gambar Alisya masa baby..huhuhu sebab setiap kali aku plug in harddisk tu die suruh aku format. So aku biarkan kan arahan itu, dan aku cuba mencari solusi lain tapi masih tak berjaya.
Dah nak dekat cuti bersalin ni, aku nak back up la segala documents aku dalam PC office tu, mane la tau kan dalam masa 3 bulan tu, kot la ade orang nak pakai PC office aku, diorang terdelete documents kerja yang penting. So kena la buat back up.
Nak tak nak, tak de jalan lain terpaksa beli external HDD baru la. Nak upload docs kat cloud macam tak selamat dan storage limited kan. Banyak kot notes class, assessments students, kerja-kerja office yang perlu di back up.

Harddisk baru ku..merah mak ngahhh 😀


Harddisk lama yang masih ku berharap agar ia kembali pulih..huhu

posted from Bloggeroid

2 Response to "New HDD"

  1. SYANI says:

    Sama la along punya HDD pun dah rosak.. Takleh detect ka pc, laptop & tv.. dah le banyak data2 dlm tu...

    (^_-)V says:

    Tu la, Lama dah rosaknya masa awal-awal datang pindah keje sini, plug in kat 1 pc tu, tetibe dah x leh detect..huhu frust rasa..ni dah terdesak nak cuti lama baru cari pengganti..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme