Selamat Hari Guru 2015

Selamat Hari Guru diucapkan kepada semua warga pendidik. Tahun ni aku duk kat johor, anak aku pun jadi anak taska johor, so tak dapat la dia celebrate Hari Guru kat taska dia hari ni sebab kami cuti. Hari Ahad la kot baru dia celebrate.
Semalam balik keja, aku bawak dia gi beli souvenir untuk cikgu-cikgu dia tu termasuk la tukang masak taska sekali.
Pilih punya pilih, akhirnya aku pilih belikan pens/pencils holder je, hehe jadi la kan.
Aku cakap kat Alisya, nanti Alisya bagi cikgu & ibu (tukang masak taska) hadiah ni tau. "Ok.." dia jawab..hehe dia pun tak usik hadiah tu sebab dah paham nak bagi cikgu gamaknye..😃


posted from Bloggeroid

0 Response to "Selamat Hari Guru 2015"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme