Donut kentang

Dah hidup beranak dua ni baru tergerak hati nak cuba buat donut..haha sebabnya aku memang paling tak suka kalau kena buat doh, aku malas nak uli-uli, letih.
Tadaaa ni la hasil men'donut' minggu lepas..resepi korang cari je kat fb, tapi memang lembut je, walaupun tak berapa bak cantik bulatnya donut aku tu, tapi encik somi kata I loike, kira ok la tu..hehe


Ni resepi yang aku amik dari fb, thanks kepada pemberi, moga sentiasa diberi kesihatan dan kebahagiaan dalam hidup.
posted from Bloggeroid

0 Response to "Donut kentang"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme