Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Staycation in Palm Garden Resort Putrajaya 24052016

Dapat tawaran interview HLP di UPM 25/5/206, nak tak nak kena la stay semalam di area sana, lagipun sesi interview pagi, kalau ikut surat, sesi kul 7.30pagi.

So petang hari Selasa dalam 3 petang siap2 gerak ke Serdang. Si Alisya gembira siap cerita kat cikgu "hari ni saya balik awal, saya nak pegi hotel.." haha layankan la ye cikgu..


Berhenti kejap di RnR Restoran Jejantas Ayer Keroh, makan siap2 supaya bila sampai nanti dah tak sibuk nak dinner, konon2 sampi hotel nak tido awal, nak iron baju, siap2, esok pagi nak interview kan..


Sampai hotel dalam 8. 30 malam, sedang elok la tu, boleh siap-siap apa yang patut. Saje amik hotel ni, takpe lah bayar lebih sikit, sebabnya aku fikir, pagi aku nak gi interview tu, boleh la en husband and anak-anak gi bekpes then bawak anak-anak mandi pool. Kalau amik hotel bajet mau mati kutu dibuatnya, lagipun mana nak tau interview tu habis berapa lama kan, aku dah masak sangat bab temuduga ni, delay ada nak habis cepat memang mimpi la..hihi Memang spacious la bilik hotelnya, dan stafnya baik.

Mujur aku dapat turn interview org pertama interview start kul 9 - 9.40. Dah lega balik dari interview, aku yang kelaparan, gi breakfast dulu haha, mujur breakfast sampai kul 10.30pagi. Ajak Alisya temankan mummy dia ni breakfast, encik husband stay kat bilik dengan Sofea yang tengah tido.

Siap breakfast, encik husband kata "jom gi Melaka.." hehe, aku pun on je la, dia nak stay kat BasTel Hotel tu, tapi called hari tu diorang tutup. So kami cari hotel lain, kali ni amik hotel bajet, De Mawardah Hotel.


Ok dah nak tgh hari, jom siap2 balik. Sebelum balik, alang-alang ada kat IOI City ni, jom la gi mall dia tu kan, layan lunch pulak.
posted from Bloggeroid

0 Response to "Staycation in Palm Garden Resort Putrajaya 24052016"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme