Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

cancel my credit card pleasee...

step 1
pegi ke mesin untuk ambil no giliran, tekan C(untuk other services)
step 2
tunggu dalam lebih kurang 30 mins (mentang2 lah aku tekan other services, kalau tau nak tekan yang A(urusan simpanan/pembayaran) cepat sikit..
step 3
bergerak ke kaunter bila angka giliran appear.
step 4
me : "saya nak cancel card credit saya"
petugas kaunter : [tengok kawan die kat kaunter sebelah then macam blur2 skit, then baru jawab]"cik pegi kat telefon tu [tunjuk ke arah cubicle kecik dalam bank tu] then nanti kalau bunyi fon tu cik jawab soalan dari wakil kami"
me : "ok"[jalan dengan muka confident, tapi aku dapat rase yang org lain ingat aku datang nak walk in interview kot sebab kene jawab2 telefon pulakkan, sume pandang pelik je...]
[phone ringing]
wakil bank :  "selamat pagi cik, boleh kami bantu?"
me : "saya nak stop kan card credit saya"
wakil bank : "ok cik, sila jawab beberapa soalan bagi tujuan pengesahan"
me : [jawab2 soalan yang di tanya]
wakil bank : ok cik, baki bayaran tu nanti bayar di kaunter ye, ada apa2 lagi yang boleh saya bantu?
me : tak de, ok thanks..
[balik ke kaunter]
me : saya nak bayar balance yang ada ni kat kaunter..
petugas kaunter : owh die suruh bayar kat kaunter ye?
me : [??????????] a'ah..
petugas kaunter : owh, ok..[tolong isi borang then ~settle]
me : so kad ni memang sy boleh simpan la ye?
petugas : ye [senyum]


p/s : macam2 pulak cara nak cancel kad ni ye, lagi 1 bank tu kene pegi bank, yang bank ni, just call je..ish3...misi hujung tahun ni, nak cancel koleksi2 credit card yang ada, tinggalkan 1 cukuplah kot2 emergency..


0 Response to "cancel my credit card pleasee..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme