2011 flashback

1 day left before 2011 say bye bye to us..
sob3, cepat sangat masa berlalu sekarang ni kan, hmmm...hopefully apa yang kita bakal hadapi akan lebih baik dan lebih bermakna...
aiseh, kalau 2010 dulu ade 2 resolutions.. 
(yang 1 da tercapai tapi yang 1 tu sampai la ni x nampak bayang lagi bile nak capai, hik2, tapi Insyaallah one day..)

for 2011 ni, ade gak resolutionnye, hehehehe 

tapi resolutionnye jadi setelah ade perbincangan antara 2 pihak iaitu..

MAJLIS RISIKan
~20012011~

lepas dari tarikh tu resolution yang sebenar pun bermula...

MAJLIS NIKAH KAHWIN
~16092011~

tu je resolution untuk 2011, dan Alhamdulillah dah selamat terlaksana

so for the conclusion : mission accomplished..=)

Alhamdulillah, terima kasih Ya Allah, kerana dikurniakan dia untukku, pelengkap diriku, teman hidupku, jaga dan tidurku, hidup terasa lebih bermakna dengan adanya dia, imamku yang selalu mengingatkan ku melakukan kebaikan. Mudah-mudahan kegembiraan dan kebahagiaan kami ini sentiasa bertambah hingga ke akhir hayat kami, Amin...

p/s : 2012 punye resolution adalah ....................................................... nanti2 lah pikir..=)

2 Response to "2011 flashback"

  1. Encik H says:

    sape dia tuh???hehehe....

    (^_-)V says:

    nak kene ke????;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme