Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

majlis aqiqah aimi raihanna

Hujung minggu lepas berlangsung Majlis Aqiqah anak adikku, Aimi Raihanna. Majlis berlangsung hari Sabtu di rumah mak aku, so aku memang tak menolong pun, setakat datang meramaikan je, maklumlah sampai umah pun Jumaat dah nak masuk Maghrib. Just singgah kejap tengok ape persiapan, then balik, rehat. 

Ntah nak cite ape pun tak tau, layan gambar je la :)
Mr Hubby ade pagi je, lepas tu die kene ke Rawang ade urusan. 
Family mertua pun tak dapat nak hadir sebab sama-sama ke Rawang dengan Mr Hubby.

Embah & Alisya

Mama Aimi, terselit kat belakang tu, aksesorinya penuh sangat kat tepi buai..

Cik Aimi, 3 bulan dah ye, sekejap je ye..

hihi..macam same je..macam same je..
Ni lah embah aku aka moyang si Aimi & Alisya..
Dulu masa aku 4 tahun kene stay ward, sebab operation appendicitis, mak aku terpaksa tinggalkan adik aku, edi (papa si Aimi) kepada embah aku ni, ye lah mak aku nak jaga aku kat ward lepas operation payah gak nak jaga hal umah, arwah ayah aku plak nak gi meniaga, so dah jadi macam anak angkat embah aku la edi tu.  

mama & papa Aimi bersama dengan embah kartini (ni kakak mak aku

budak berdua ni melayan kambing golek..
sedap gak, ish rugi plak mase aqiqah Alisya ari tu tak buat..
In sha Allah ade rezeki next anak, manetaukan :)

2 Response to "majlis aqiqah aimi raihanna"

  1. SYANI says:

    Amira punya aqiqah kitaorang tak buat lagi... Layan kambing golek memang best la....

    ** Sedap nama anak buah Sha

    (^_-)V says:

    amira, makcik nak kambing golek barang secubit dua..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme