Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

pandai makan pandai simpan



Ape perasaan korang tengok gambar kat atas ni? Apa korang rase kalau tiap-tiap kali keluar rumah dan nak masuk rumah nampak benda-benda "sampah" ni?Sakit hati tak?sakit mata tak?
Ni lah yang aku alami minggu ni..penat aku menapak naik ke rumah persinggahan aku tu, dan aku disambut oleh pemandangan ni..Dari hari Isnin sampai ke hari ni rope tu jugak la. Kertas pembalut lampu tu pun bersepah macam tu je dibuang depan rumah, huhu.
Bukan la nak kata aku ni pembersih sangat. Tapi tu benda asas kot, sampah mesti la dibuang dalam tong sampah. Nasib Alisya tu kecik lagi..Kalau die dah besar, pandai cakap, kalau die tanya macam-macam pasal sampah depan rumah tu ape aku nak jawab????
Adoi aku harap next 2 weeks aku balik semula ke rumah ni dah xde lagi la benda-benda sampah ni..
Dah tau rokok tu haramkan..bawak-bawak la berenti brader oii, tak kesian kat isteri awak tu ke..(T_T)

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 Response to "pandai makan pandai simpan"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme