Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

ears piercing for Alisya

Terjenguk blog Dr Halina tadi, pasal die piercekan telinga anak die yang kedua, Tasya. 
Kalau ikutkan Alisya and Tasya lebih kurang sama besar je, cuma beza Alisya lahir dalam Dec 2013, Tasya lahir Jan 2014, beza sebulan je diorang ni..hehehe 
Bila dah tengok blog tu aku mula berangan kalau Alisya yang kene pierce, hahaha Mesti nangis jugak lah anak aku ni kalau kena tindik, kui3..

Teringat zaman aku di tindik dulu, tapi aku bertindik pun dah lambat, dah besar umur 5 tahun kot, aku nangis lepas kena tindik, hehehe

Tapi for Alisya tak sesuai kot, biar la die tak berbarang kemas, agak bahaya sebab die kan duk kat taska, so tak berani nak bagi die pakai any barang kemas. 

Aku pun masa kecik mak aku cite pernah kene ragut kat shopping complex, masa tu pegi shopping, ade orang ragur rantai yang aku pakai, mak aku kata masa tu umur aku 2-3 tahun..huhuhu tapi aku pun tak ingat..

Takpe la nak, nanti dah besar sikit mummy daddy belikan Alisya barang kemas ye.. :)

2 Response to "ears piercing for Alisya"

  1. SYANI says:

    Betui.. memang bahaya bagi budak2 pakai barang kemas. Kat rumah Along, ada budak 2-3 tahun kena ragut rantai kaki.

    (^_-)V says:

    Tu la ade jugak nampak bdk2 taska tu yg maknye bagi pakai brg kemas..tapi biar la apa2 diorang yg tanggung..asalkan tak kena kat kita..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme