Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Qasar Saba Station18, Ipoh

Ya habibi ya maulana..hari ni nak review sikit pasal new restoran di Ipoh ni iaitu Qasar Saba terletak di Station 18.
Memang pesat membangun area ni..dulu aku pegi sekolah lalu jalan ni..suram je semak samun je..sekarang dah pesat membangun..rumah area ni phn boleh cecah setengah juta..
So sebenarnye mak den yang insist nak try restoran ni..sebabnya kalau ok, die nak ajak geng marhaban dia buat makan-makan kat sini..Jadinya kami ni peneman je merangkap pemakan la..hehehe
Pandangan aku, ok la makan kat sini tapi biasa la aku memang bukan peminat makanan arab, sebab banyak sangat portionnye, mesti payah nak abiskan..pandangan peribadi aku sedap lagi food yang dekat Malik* S*ba di area greentown tu..ooppsss
Kalau nak jenguk fb restoran ni aku ada letak screenshot fb page diorang, leh la tengok-tengok..sebab kalau search tak banyak sangat review pasal restoran ni may be sebab baru lagi..

thelifestoryteller were posted via Blogaway

0 Response to "Qasar Saba Station18, Ipoh"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme