Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Food truck (thehut.my)

Aku dah tak melanggan asterok sejak berpindah ke tempat baru, ingat malas nak langgan apa-apa, nak tengok free channel je, sebaba aku yang dah makin tak minat nak tengok tv..
Tapi seriously signal tv kalau harapkan areal biasa memang tak dapek langsung la, kelabu asap je la tv aku, so aku & husband decide langgan hypptv, memandangkan kami nak langgan streamyx.
Channel hypptv ni yang jadi kegemaran aku ialah "nat geo people" sebab selalu ade cita pasal makanan, selain dari cita lain yang berkaitan manusia. Salah satu rancangan faveret aku ialah "Eat Street" yang ade tunjuk any bisness makanan yang based on food truck. Sekarangkan femes konsep bisnes makanan macam ni.
Awal tahun ari tu dikhabarkan adik sepupu aku pun nak mula bisnes makanan based on food truck ni. So kat sini aku nak promote la sikit bisnes dia, dah alang-alang ade kait mengait family kan. Kalau korang orang Ipoh boleh la mencuba makanan dari "thehut.my"
Aku pun tak pernah cuba sebab masa aku balik ari tu tak sempat.
Boleh jenguk instagram diorang @thehut.my, kalau rajin singgah la ye menjamu selera 😃


posted from Bloggeroid

0 Response to "Food truck (thehut.my)"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme