Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Jogging jom

Setelah sekian lama tak jog, terasa betul letihnya. Seriously, aku bukan jenis orang yang jaga diet, bagi aku makan biar sedap. Contoh orang nak kahwin, siap diet takut baju tak muat, aku tak de nye, makan je la ape rasa nak makan, cuma aku gi jog and gi class senaman. Lagipun dari dulu duk umah bertingkek-tingkek, gi kelas turun naik tangga, jadinya lemak cair kat situ la kot.

Semalam Alisya request nak gi jogging, so pagi ni anak-anak pun bangun awal, ape lagi, tunaikan lah hajat si anak.

Mula-mula aku yang jog dengan Alisya. Encik husband tolak stroller Sofea je, die tak pe dah selalu cycling..hehe Lama-lama letih mak nak oi, Alisya ligat lagi berlari, husband pulak take over lari dengan Alisya, aku pulak jaga Sofea kat stroller..hehe lencun ketiak mak yang dah berzaman tak jogging..

Pas tu bekpes roti planta..hahahaha..
memang dah jenis makan biar sedap kan, mane reti diet2 ni.

posted from Bloggeroid

0 Response to "Jogging jom"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme