Setiap pagi & petang


Macam ni la rupa anak-anak aku setiap pagi dan petang hari bekerja..
Pagi aku siapkan mandi si kakak je, adik salin diapers & cuci muka je, tepek bedak bagi comel sikit.
Dah petang amik depa dari taska, muka dua2 dah lawa, siap mandi.
Alhamdulillah, bila duk jauh, family terdekat adalah masyaralat sekeliling. Terima kasih sebab jagakan anak-anak aku dengan baik, walaupun ada upahnya, tapi aku tetap berterima kasih ye lah, anak-anak seronok nak pegi taska, tak de rasa sedih & susah hati. Mummy nak kerja pun hati senang.

posted from Bloggeroid

0 Response to "Setiap pagi & petang "

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme