Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

bad day (o_0)

i declare today as my bad day...


nape ntah ade je yang x kene..
1.
class cancelled since yesterday, but yesterday x terasa sbb xde class..for today,hambekk kau dah plan chantekkk punya nak ganti class, dah pulak H1N1 melanda PSAS, all the class for today have been cancelled..dalam 3 weeks bdk2 masuk ni, baru 1 skali aku jumpe bdk2 class tu, aku tau diorang sume cukup sifat fizikal, tapi jangan tanya aku macam mane keadaan fizikal dioranghidung kembang ke, mancung ke, rambut terpacak ke, gemok ke, kuruih ke..haram aku x kenal...bila lagi aku nak ganti class ni..jenuh la mak oiii...
2.
then, fine x de class...tetibe teringin plak nak breakfast kat kantin, x penah2 aku breakfast kat kantin, sbb aku mmg breakfast kat umah, join la k.jana n k.ida....elok punye bf sampai dah siap makan sume, tang part minum ni x syok...dah tinggal 1/4 air teh ais kaww aku, tetibe ntah macam mane, tahap genggaman jari jemari aku terlepas tisu yang aku pegang then elok je tisu landing masuk dalam cawan air teh ais kaww(nama teh tu teh ais je, aku yang suke suki letak kaww) aku...hilang niat suci aku nak abis kan air tu(~org tua2 cakap minum/makan sampai abis, kite x tau rezeki makan/minuman tu letak kat mane, so abiskan sume jangan membazir) but i'm sorry tok nenek, cucu x dapat nak ikut cakap2 anda kali ni, x kan nak minum air tisu...
3.
ok abis bab breakfast, petang punye cite..gi la pasar malam aka nite market..keh keh keh..syok punye jalan memerhati santapan sorga perut, aku pun plan nak bli kaybab la(~hik hik gatal nak eja kebab dgn kaybab...)tunggu la makcik tu prepare for my kaybab...main2 la jari jemari kaki aku, then aku rase apsal aku leh angkat jari jemari kaki aku tanpa halangan selipar?nahhh selipar aku tercabut!!!!!tsk..ishhh betul2 x syok la perasaan ini,aku sayang selipar ni, walaupun harganya cume RM 19.90 tapi banyak berjasa (sbb dah bertahun2 aku pakai tanpa segan dan silu) & penghuni hati pun suke selipar ni...=) then aku pun betul2 kan la kondisi selipar buah hati kesayangan aku tu, agar berada dalam keadaan selamat, cukup naik ke kereta pun dah x pe, lega dah den...terseret2 aku jalan sambil dengar sorang pakcik yang menjual tu sembang dengan pakcik gerai depan.."weh apsal ko x pakai gigi ari ni..."aku pun x tau apsal ayat tu terngiang2 dalam kepala otak aku..hahahaha, aku x sempat nak tgk pakcik tu betul ke die x pakai gigi...hahahhaa
~masih terngiang2 cakap seseorang lepas die tgk kasut aku yang banyak..but i'm not really sure
ape maksud org tu sebenarnya lepas die cakap macam "tu"..aku diam je lepas org tu cakap mcm tu, sbb aku pk ape maksud die, die jeles kasut aku banyak ke?or die cume menyatakan pendapat die?ahh lantak la...woman will forgive but they'll never forget ok..

p/s :
~mana aku nak cari selipar yang sedap dipakai n cantik kena dengan pakai baju ape pun???

0 Response to "bad day (o_0)"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme