Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Al-kisah terasa hati

Assalamualaikum & Selamat Pagi...
Hari yang nyaman, cuaca pun elok-elok tak panas, tak hujan..Pagi ni bercerita sedikit al-kisah semalam, cerita pasal kawan aku sorang ni, kawan masa sekolah dulu, dah berjaya menjadi seorang doktor..Dia bercerita la di facebook, tentang keadaan pesakit tempat dia bertugas :
aku pun bagi la komen dan pendapat :


then kawan aku tu reply :

tetibe pagi ni aku dapat komen yang dituju khas untuk aku, sebab ada nama aku kat situ :
 aku pun reply la seperti dibawah :

hehehe ade juga rupenya yang terasa hati dengan komen aku tu, kepada individu yang berkaitan janganlah terasa hati, tapi kalau terasa jugak, aku mintak maaf la, aku tujukan komen mask tu untuk doc yang seng-al tu, bukan untuk korang, kalau korang baca betul-betul komen tu baru la paham..aku dah cakap kan dalam komen tu, kawan-kawan aku yang jadi doc ni semua bagus-bagus..Jangan la kerana nila setitik yang kena komen tu, susu sebelanga nak terasa hati..



p/s : teringat masa pegi BTN dulu, seorang yang kami panggil 'ayah' aka fasilitator BTN (BTN kan semua fasilitator die orang yang berpengalaman, dato' la, DR la.." die ni pernah cakap, masa tu musim H1N1 memang ramai la yang pakai mask,  die kata "Orang yang pakai mask ni, pentingkan diri sendiri..!!!" hahahaha amik kau, lagi la menusuk kalbu kalau dengar die cakap macam tu kan, "kamu semua pakai mask, kalau saya bercakap kat depan ni dengan memakai mask macam mana agaknya?" betui jugak cakap die tu, kalau die pakai mask penyampaian jadi tak berkesan la kan..tapi ade jugak sorang tu terasa hati, sampai bangun balas balik kata-kata ayah tu, kui3..Yang bangun tu biasa la cha ya nun alif, satu kapal dengan seng-al tu, marah betui kawan tu kena cakap macam tu..

0 Response to "Al-kisah terasa hati"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme