Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

cukai taksiran..saya sudah bayar

sekarang ni sementara 'menunggu hari' bak kata org tua-tua, aku menumpang kasih kat umah mak aku...semalam sembang-sembang pasal bil cukai taksiran umah aku yang depan lain isi dalam lain tu (boleh baca kat sini), lepas sembang-sembang tu, aku ajak la mak aku gi bayar next week, settlekan mane la tau kan, nanti kalau dah bayar, kalau nak bersalin, at least dah settle bil-bil yang sepatutnya di bayar...

Mak aku, as usual la, mak kan..die mesti pikir lagi advance, die kata dah alang-alang esok gi check up tu (maksudnya hari ni la), terus je la gi bayar bil cukai taksiran tu...Ntah ape nak jadi minggu depan sape tau, settlekan je minggu ni..

Aku pun, lepas mak aku dah bebel cakap macam tu, aku pun iyekan je la..lagipun gi check up memang mak aku temankan, ok je aku nak gi sendiri pun, tapi die risau kot, so die temankan....lepas gi check up tadi, terus je kami ke MBI, memang ramai dah orang mula membayar bil cukai tu, and as usual bukan kaum kita la yang ramai...Kaum lain-lain tu yang slalu advance bab bayar-membayar ni, sikap yang patut dicontohi...

Dah selesai bayar... 

Dapat la mug ni, and isi form untuk cabutan bertuah hehehe...
(1st 30,000 customernye katenya akan dapat mug ni

p/s : ade kakak kat klinik tadi kata, nampak perut aku dah jatuh..GULP...kene siap2 sedia fizikal and mental ni..wish me luck readers...

0 Response to "cukai taksiran..saya sudah bayar"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme