Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

happy birthday embah Alisya


muka first time makan kek..;p

Selamat Hari Lahir yang ke 53 buat ibuku, pada hari Ahad lepas. Kebetulan adik aku, nak buat sedikit majlis kesyukuran sempena wife die dah 7 bulan pregnant & ade imbuhan sikit die dapat (dapat APC katekan,tahniah..bile aku nak dapat APC lagi pun tak tau, macam makin tak perform je sekarang ni..haha), so adik beradik sume balik la, alah adik beradik 4 orang pun payah nak kumpulkan..
Adik aku buat majlis tu lepas zohor kat umah mak aku, so aku pun mengendeng la malas nak masak lunch, nak makan ramai-ramai kat umah mak aku..hihi
Tapi datang bukan dengan tangan kosong, konon-konon nak buat surprise la, aku belikan mak aku kek 'resepi rahsia'. Sesaja nak bagi mak aku happy, lagipun selalu kalau beli just beli by slice je kan, ni aku belikan die whole cake..
Sesi potong kek, tangkap-tangkap gambo, then baru kami lunch..jadi la kan buat seronok anak beranak..lepas zohor siap-siap nak hidang makan untuk majlis adik aku tu..mak aku suh tinggalkan alisya, diorang nak main dengan die, aku n husband balik siap-siap tukar baju (mementang umah dekat kan..)
Published with Blogger-droid v2.0.10

0 Response to "happy birthday embah Alisya"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme