Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

jaga diri

Kecoh dalam berita dari minggu lepas, pasal Isteri Dilarikan Warga Indonesia. Bolehlah baca 2 3 sources yang mummy jumpa :



Sekarang ni bukan budak je kene culik, isteri orang pun ada possibility kena culik tau..Jadi, hati-hati walau kemana sahaja kita pergi, jaga diri, jaga handbag, jaga anak-anak
, make sure sume yang disamping kita dalam keadaan selamat. Tapi benda ni pun kadang-kadang kalau dah pakai sihir tu payah jugak, kena amalkan doa-doa/ayat-ayat Al-Quran, mohon perlindungan dari Allah swt.

Orang sekarang kalau die nak minat bukan kira isteri orang ke, tua ke, muda ke..Kadang-kadang aku nak pegi mana-mana sorang pun aku takut, tapi zaman sekarang ni, kena jugak keluar sorang-sorang, tak kan nak harap orang temankan kita je.

Semalam ada mamat kat petrol station tu, 'baik' sangat cucikan cermin kereta aku, kereta orang lain die tak cuci plak, aihhh len macam je, dah isi minyak cepat2 aku pecut balik, takut weh...tak nampak ke dalam kete aku tu ade baby car seat..

1 Response to "jaga diri"

  1. Anonymous says:

    cite ni la dok sembang time potong rambut kat kedai Vellu ritu...huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme