ikat anak


Apabila ibu bapa di China tidak mampu membayar dan membawa anak mereka ke penjagaan kanak-kanak, mereka meninggalkan anak-anak mereka di tempat kerja atau meletakkannya di jalan-jalan dengan diikat.





huhu sedih sangat aku tengok gambar ni, tapi inilah yang dinamakan kehidupan, huhu...
Dalam kita bersenang-senang, ada orang lain sedang bertarung untuk meneruskan kehidupan..
Ya Allah bersyukurnya kita masih mampu membiaya penjagaan anak kita.
Sebak naluri keibuan tengok gambar-gambar ni..
Teringat anak aku kat taska tu, huhu..

Tapi aku macam nak beli benda ni, bila Alisya dah pandai jalan nanti..
Bukan apa, sekarang ni kan macam-macam kisah culik, so kena amik early precaution.

0 Response to "ikat anak"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme