syawal 1434H



Day 1
Beraya bersama keluarga mertua. Seronok dengan keletah anak-anak buah & anak sendiri. Macam-macam ragam, dengan Alisya yang tak boleh berenggang dengan mummy.
Kami beraya dari Ipoh sampai ke Pantai Remis. Malam baru sampai rumah, dan jugak la Alisya tido 2 kali dalam kete lepas dah puas main cak cak dengan opah & atuknye dalam kete.
Day 2
Beraya dengan mama & adik-adik. Then macam biasa kerumah embah, upacara tahunan, persidangan keluarga embah Salami Suji (moyang Alisya).
Macam tahun lepas, suami sayelah yang berucap bagi pihak keluarga kecil kami, hehe Esok Alisya dah besar bagi chance die plak cakap.
Day 3
Siang duk umah je, malam baru pegi beraya umah wak Basariah (kakak arwah bapak).
Day 4
Attended majlis kenduri anak jiran.
Day 5
Bergambo raya dengan embahnye Alisya, nak gambo raya sedondon oren katenye.
Day 6
Esok suami dah nak keje. Mummy & Alisya cuti lagi.

P/s:Aiseh cuti dah nak abes la..huhu tak syok perasaan sampai. Sampai mata tak lalu nak pejam memikirkan ketaksyokkan tu..huhuhuhuhuhu
Published with Blogger-droid v2.0.10

0 Response to "syawal 1434H"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme