Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

revolusi notebook ku

1. ACER Travelmate 290

Dibelikan oleh ibuku, pada tahun 2004. Course IT yang di ambil memerlukan aku untuk pakai PC/laptop. Pada masa tu aku bukannya pandai sangat pasal laptop ni. Mak & Ayah aku serahkan sepenuhnya tugas mencari laptop pada pak cik aku. Aku pun terima je la ape yang dibelikan, katenye masa aku beli laptop ni baru je release beberapa minggu, ingat lagi harganya RM4980, huhu terasa bersalah sangat kat mama & bapak sebab belikan laptop mahal kat aku kalau aku tak belajar betul-betul. 
Masa zaman tu bawak laptop ni kehulu kehilir, naik turun bas balik kampung pun ok je.Tak terasa berat pun..haha cuba sekarang bagi laptop ni suruh aku bawak, kirim salam la..kui3
  
2. DELL Mini 12'

Kemudian, tahun 2008, lepas dah kerja lebih kurang 6 bulan kerja dengan Politeknik, ekonomi aku dah stabil, lagipun masa tu komitmen xde lagi, duit berkepuk bak hang, hahaha Laptop Acer aku buat hal pulak, Impian hati nak beli MAC Book, tapi mahal sangat, so aku rasa tak berbaloi pulak, terus aku beli netbook DELL ni. Ade rupa macam MAC skit jadi la..kui3 OK la netbook ni, memang pegi induksi, btn, kursus, bengkel etc, netbook aku ni menjadi kegemaran. Ade je yang berkenan nak beli macam aku punya ni..hahaha 
Tahan lagi netbook ni sampai sekarang masih boleh function lagi, cuma lembab and battery dah KONG.

3. ACER P3


Latest gajet, pemberian encik suami, adalah ACER P3. Canggih la buat masa ni kan, hehehe Masa depan kita tak tau lagi, mungkin ada lagi yang canggih manggih.

p/s : no 4 apa pulak..hahaha ntah la..aku pun dah semakin tak obses dengan teknologi ni, asalkan laptop tu boleh bantu aku buat kerja, senang nak bawak, laju, OK je bagi aku..:)

0 Response to "revolusi notebook ku"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme