Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Kerja sambil cuti v2

Sabtu
Pagi lepas dah puas berehat kami sefamili dah bangun, tapi aku tak keh nak tido sangat pun, besa la kalau dah letih sangat, bukan boleh lena sangat tido..
Alisya pun nampak x lena, pagi-pagi dia ajak embah dia jogging (jalan-jalan area taman rumah) teringat la tu aktiviti dia dulu-dulu.
En hubby pagi-pagi siap nak gi kayuh beskal. Aku macam malas-malas, tapi sambil tu teringat baju-baju Alisya masa baby, nak punggah nak basuh, nanti boleh adiknya pakai. Puas memunggah, ajak mak aku gi jalan la plak, lama tak bawak mama jalan-jalan, gi tesco je pun..kui3
Malamnya, merangkap aku teringin kek SR, lagipun tak celebrate birthday encik suami lagi, so kami pun gi AEON St 18, melepas la ngidam aku nak makan kek choc indulgence yang memang all time favorite aku tu..

Ahad
pagi, siap2 gerak, turn stay umah mak mertua pulak..hehe ingat nak cuci mata kat Billion, tapi hujan aku rasa kalau tak silap so tak jadi nak gi, duk umah je, Alisya melayan main fridge magnet & mengemas umah opah..hehe
Mak mertua masak nasi briyani, yumyum, so kenyang sampai malam la kami..

Isnin
Siap-siap nak gerak ke Kedah..ok sambung next entri, cite masa kat Kedah plak..😀👋

Geram tengok buku banyak


lama tak tolak cucu hat sulung ni, cucu pun tak bagi mummy yang tolak, nak embah yang tolak..hehe beli storage box nak isi baju-baju baby..


Melepas ngidam 😀

posted from Bloggeroid

0 Response to "Kerja sambil cuti v2"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme