Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Salam Aidilfitri 2015

Selamat Hari Raya Aidilfitri dan maaf zahir batin kepada semua pembaca. Alhamdulillah dipertemukan dengan Syawal tahun ni. Dapat anak baru lagi, syukur sangat-sangat.

Tapi macam biasalah , masih dalam pantang, beraya pun tak semeriah sangat. Pantang kali ni memang aku betul-betul menjaga diri, bukan apa, aku lebih menjaga anak aku tu, tak mo silap makan takut nanti efek kat baby sebab aku kan bf dia, and tak mo bagi dia terdedah sangat dengan dunia luar, masih fragile lagi kan.

Aku setakat beraya dengan keluarga mertua and hari kedua menziarah tok wan di kampung.

Dah masuk Syawal ke 5 ni aku duk umah je, ade jugak rasa hati nak beraya rumah sedara mara tapi memikirkan si kecik tu yang masih dalam hari tu, aihh x pe la, baik aku duk umah je, nanti Insyaallah hari lain pun boleh kunjung mengunjung..



Family potrait (tengok la gaya si kakak tu ya ampun sejak dah ada adik ni lagi dia manja dengan daddynye, sebab mummy dah kena layan adik, dia menagih kasih kat daddy pulak)

posted from Bloggeroid

0 Response to "Salam Aidilfitri 2015"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme