Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Swaddle pod

Korang bedung tak anak korang yang baru lahir? Dulu masa anak sulung aku x berapa nak bedung sebabnya masa tu cucu mak aku baru dia sorang, jadi bila dia tido xde la terkejut-terkejut, umah sunyi kan..lagipun duk mengadap dia je, sepenuh perhatian..kui3
Bila anak dah 2, pas tu anak buah aku pun dah 2, mak aku jaga time mak ayah depa gi keja, agak riuh la umah ni. So aku pun kena la bedung baby fea ni, sebabnya dia asyik terkejut bila budak-budak ni jerit main.
Dah masuk minggu ke 5 kelahiran, baby fea pun dah makin besar, mane muat dah bedung dengan kain lampin (sebab kain lampin nipis kan, aku kesian kalau pakai kain tebal, takut panas), then baru teringat pasal bedung moden, so aku pun try beli jenama Gugu Swaddle Pod.
so far ok la, sebab kainnya nipis so baby tak panas duk dalam bedung tu, lena je dia tido.


posted from Bloggeroid

0 Response to "Swaddle pod"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme