Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Godaan mainan

Jenuh jugak kalau duk kat bandar ni, maklumlah nak pi beli barang, pi tesco, pi aeon, silap percaturan duit boleh habis macam air. Anak aku yang sulung tu nampak benda menan-menan ni dia tuntut la. Kat tempat tinggal sekarang mana nak ada shopping complex, haha

Yang gambar naik motor tu masa aku dalam pantang, dia gi dengan embah dia..Gambar naik kereta tu dia tuntut tadi masa bawak dia gi tesco. Aku kan dah habis pantang, sampai je tesco dia ingat dia naik motor ari tu, dia ajak pegi kat tempat tu, nak naik motor.

Sampai kat area sewa motor/kereta mainan tu, kebetulan motor yang dia naik dulu tu dah rosak, tinggal kereta je. Tu yang dia naik kereta tu.

Layankan, kesian pulak rasa, dah la jarang-jarang dapat keluar, kui3. Pas tu dalam tesco dia pau aku menan makeup. Aku belikan sebab dia duk main lipstick and compact powder aku. So aku belikan yaag menan ni, harap dia tak usik aku punya dah..kui3





posted from Bloggeroid

0 Response to "Godaan mainan"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme