Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

The most pengacau masa warded

Benda ni la yang paling aku rasa rimas masa kena warded bersalin. Memang betul dengan adanya benda ni yang dah dipasang siap-siap, jika ada any emergency happen, bantuan dapat diberikan dengan segera, nak masuk ubat yang berkaitan.
Aku pun terbaca penjelasan dari sorang pelajar medic ni , boleh baca kat sini http://thevocket.com/kekeliruan-prosidur-bersalin-di-hospital/

Tapi benda ni sakit tau kalau doc tak pandai pasang. Masa bersalinkan alisya dulu, doc tu pandai pasang, tak sakit pun. Tapi masa bersalin sofea, doc tu tak pandai pasang, adui rasa nak marah je bila tengok benda tu ada kat tangan, sakittt.

Bila jenguk-jenguk balik gambar ni, mula la aku tengok tangan aku, bekas jarum tu masih ada lagi. Then, mula la teringat kerimasan yang dirasai..😅 apapun, aku tak marah dengan prosedur tu cuma aku rasa rimas bila doc tak pandai pasang, benda tu akan menyakitkan pesakit. 😁


posted from Bloggeroid

2 Response to "The most pengacau masa warded"

  1. SYANI says:

    Memang tak suka benda ni.. Suka lengah2 kan kalau diaorang nak cucuk.. Masa bersalin Amira lagi best, langsung tak kena cucuk benda ni.. mengelat punya pasal..hehehe

    (^_-)V says:

    Cemana along lengahkan, nak tips..hehe kat ipoh lepas doc pelatih amik info, cek jalan, bila dia kata masuk wad tunggu masa, terus dia pasang benda ni masa tu jugak..hukhuk, x dpt nak elak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme