Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

kemaruk







Entri ni aku tulis pasal kemaruk baby yang melanda umah mak aku..since 1st day alisya lahir, mak aku dah jadi macam orang kemaruk..ape-ape sume alisya, asal keluar gi mane-mane sibuk nak beli barang untuk alisya, gambar-gambar tu sume barang yang dibeli mak and adik-adik aku(ade lagi baju yang xde dlm gambar, sebab basuh) adoi, macamlah mummy daddy alisya ni x beli baju je untuk anak die ni kan, padahal, baju yang kitorang beli banyak,ade yang x terpakai lagi, aku yang risau nanti die dah besar x sempat nak pakai, babykan kejap je besar,hahaha..
Punyelah lama tak de baby kat umah ni, tetibe ade alisya, boleh kate satu umah pun kemaruk, adik aku pun dok gomoi-gomoi je alisya..
Mak aku gi keje pun nak cepat balik, sibuk nak tengok cucu die, bile keluar teringat-ingat siap cium baju die ade bau alisya, hehehe macam-macam mak aku ni..
Aku pun nnt bile dah start keje nanti mesti susah nak lepas alisya bagi orang jaga, mesti teringat-ingat je..sekarang ni die tido pun aku dah rindu, hubby aku pun pelik, siap kate, "rindu ape, alisya ade depan mata ni.."hehe aku cakap, "rindu nak suh die berjaga, nak gomol-gomol die" hehehe
Tu la penangan orang ade anak ni kan, tengok la blog pun sibuk dok cite pasal anak je..kui3, nanti la lame2 sket dah hilang kemaruk ok la, aku tulis pasal lain plak..

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 Response to "kemaruk"

  1. Anonymous says:

    untung la alisya...hehehe...

    mr icham says:

    biasalah...permata pertama...nanti nanti hilang la sikit sikit perasaan sebegitu...hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme