Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

pantang jalan



Aku tak kisah sangat pasal pantang makan, walaupun aku suke makan, tapi bile dalam pantang ni, ape yang orang kate baik elakkan jangan makan, aku ok je, minda aku still boleh tolerate dengan pantang makanan, may be sebab aku dah makan puas-puas sebelum bersalin ari tu (orang duk takutkan aku nanti baby besar koyak banyak, tapi aku tak peduli makan jugak, dann memang terbukti beso babynye wehh, kui3)
Tapiiiii..benda yang aku tak tahan sangat nak berpantang adalah pantang berjalan..hahaha, gatal dah kaki aku ni nak berjalan, aku perasan ade tahi lalat baru kat kaki aku, hehe...jeles tengok orang berjalan..tahun lepas awal-awal tahun macam ni, rancak family aku n family in law berjalan, seingat aku dengan in law pegi melaka, dengan family aku pegi mandi-manda kat sg klah, kui3, lepas tu aku n hubby pun pegi rehat-rehat kat bukit merah laketown resort..
Memandangkan tahun ni, aku bersalin, kakak ipar aku pun coming soon, adik ipar aku pun baru je pregnant..hahah bersambung-sambung ye..jadi dua-dua belah family tak gi mane-mane, kui3..
Tengok la nanti lepas habis pantang, hutang berjalan aku akan terlunas ke tak..haha, alasan yang paling kuat nak berjalan adalah nak biasakan Alisya duk dalam car seat, anak pulak jadi mangsa alasan ye..hik3

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 Response to "pantang jalan"

  1. SYANI says:

    Alisya pun nanti ada potensi kaki jalan cam mummy dia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme