Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

aksi bila rindu



Buat masa ni Alisya dah mula kenal orang...Die cuma nak didukung orang yang die kenal mummy & daddy die, embah die (mama aku), opah, atuk, paman & bibik (adik- adik aku), mak su(adik ipar aku)..Orang yang die tak kenal kalau didukung die akan cebik, lepas tu nangis..
Lagi satu peel die sekarang dah pandai nak melepas rindu..especially kat daddy die..sampai je daddy kat umah, tak sempat nak tukar baju/mandi die dah tak leh duk diam, mintak dukung, lepas tu mule la gaya die mcm dalam gambar tu, merap je..sepanjang weekend daddy die ade tu punye la die macam risau daddy die tinggal die, nak tido malam pun die macam tak lena kejap-kejap die jaga, memang bisik-bisik pujuk la bgtau, daddy ade tido sekali malam ni, tak pegi mana-mana..alahai sedih la pulak kan, kesian anak pjj ni..
Masa dalam pantang ari tu, bile time nak balik umah sendiri, adik aku n mama aku hantar la aku & alisya..bile diorang nak balik, mule la die cebik macam sedih, nak kene tinggal, jenuh jugak nak pujuk..
Bile kite nak pegi berjalan, masa die tgh tido tu la kitorang amik peluang bersiap..haaa, dalam kite duk bersiap tu nanti tetibe kite tengok mata die celik..hahhaa risau la tu takut orang tinggal die..

Published with Blogger-droid v2.0.10

2 Response to "aksi bila rindu"

  1. SYANI says:

    Biasa la tu... tips untuk baby PJJ, sila la tanya Angah & Kak Ana.. deme lagi expert..hehehe

    (^_-)V says:

    hehe..skrg ni nak tips mcm mana nk bg die duk diam dlm car seat time die berjaga..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme