Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Alisya Si Manja

Last week rasanya puas bercuti selama 5 + 1 hari, hehehe sebab extra 1 day tu aku EL, kui3, angkara tunggu punya tunggu kot2 la ade announcement bgtau cuti, last-last aku buat cuti sendiri..;p


Sepanjang cuti tu aku dah plan boleh la kot nak tido lama sikit, tapi ntah kenapa sejak makin besar Alisya ni makin bijak pulak die meraih kasih sayang. Pantang letak, die nak berdukung je. Kalau ditinggalkan sorang-sorang mulelah merengek, tapi mummy daddy Alisya kan tak sampai hati, dukung la jugak anak kesayangan ni walaupun tengah-tengah malam. Time cuti-cuti ni biaselah die lebih nak bermanja dengan daddy die Alisya ni, pantang nampak daddy mulelah die, panas bontot nak mintak dukung, hehehe





Tengok gambar-gambar anak aku ni kesian aku tengok..anak-anak sekarang ni, kurang kasih sayang kan, mak ayah kene kerja, kalau tak kerja macam mana nak menyara kehidupan, hmmm..Tambah kesian kalau anak PJJ, lagi la double triple kesian, sabo je la...Hujung minggu or hari cuti baru dapat bersama nak meraih kasih sayang..

4 Response to "Alisya Si Manja"

  1. Anonymous says:

    sungguh seksa ku dibuatnye...hehehe...

    (^_-)V says:

    Haha tu la penangan anak melepas rindu, nasib la daddy hihi

    Unknown says:

    seronokan cuti lama2..dapat main2..n manja2 ngan anak...

    salam kenal..ila follow sini yer =)

    (^_-)V says:

    salam perkenalan..dah follow ila jugak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme