Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

sudah tukar la




Assalam readers, 
Hari ni aku & suami terpaksa EL sebab sikecil kami kurang sihat, tapi nanti la aku cerita kat entri lain..
Dalam duk kalut-kalut x leh tido malam tu, sempat lagi suami aku bikin surprise, hehehe 
Ni yang untung kalau suami techno geek ni, mintak gajet je dapat..hehe 
Al-kisah aku sebelum ni pakai tab, memang la benda tu x la besar sangat and muat je nak masuk dalam handbag. 
Tapi sejak si kecil ni dah pandai bertango (video call) dengan daddy die, mummy alisya ni jadi tukang pegang tab tu la(oleh membina muscle tau kalau pegang tab tu lama-lama)
So aku pun hantar la proposal kat encik suami, hahaha verbal proposal je, aku cakap tab tu berat la, penat nak pegang, hahaha bile lagi kan nak bermanja dengan encik suami, lagipun aku x harap pun saje nak bergurau senda,x kisah pun kalau xdapat..saje cucuk jarum kot dapat, hehehe
Tengok-tengok semalam dapat pulak present Hari Ibu dari encik suami..
TAAAAADAAAA dari beso suda tukar jadi kecik..
Thanks suamiku...:)


Published with Blogger-droid v2.0.10

2 Response to "sudah tukar la"

  1. Anonymous says:

    kena tuntut present hari bapa la plak pasnih...hehehe...

    (^_-)V says:

    kicik punya hal lah present2 ni memang isteri suke hehehehe ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme