Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

I'm the Director Of Operations

klik untuk tonton video

pekerjaan yang tak kenal erti penat,
pekerjaan yang tiada bayaran gaji,
pekerjaan yang tidak kira masa,
pekerjaan yang tiada cuti,


As for me, once I have being entitled to this job, that's it,
Whatever it is, I have to do the very best to them...

Semalam Alisya demam, nak hantar pi taska kesian, takut jangkit ke kawan-kawan, takkan nak cuti lagi, baru hari selasa..so nak tak nak, aku hangkut sekali dia ke office..

tu tengah seronok melayan HI-5..sampai menerap atas meja..layankan aje la, asalkan tak kacau mummy nak keje sudah..

Isnin malam tu, semalaman tak boleh tido sebab dia merengek, plus muntah-muntah..adoiii, sabo aje la..
Kali ni demam nak tumbuh gigi lagi..aiseh, kesiannya la hai, kalau nak tumbuh gigi je demam..gigi geraham may be sakit lebih skit la tu..

Dok kat office plak tu dia tak nak baring langsung, aku ni bawak la toto kot die nak landing kalau dah penat/ngantuk..langsung dia tak nak baring, aku acah-acah baring dia plak marah..sudahnye, tengah hari naik lagi rumah aku yang tinggi tu, bagi dia tido kat umah..adoi keje macam hape je rasa...dugaan...bak kata mak aku, nnt kene qada balik mana masa keje yang aku culas tu..bilelah nak menggantinye..huhu tunggu anak dah beso sket la kot..huhuhuhu 

Malam semalam ok dah tak demam, so pagi ni hantar gi taska je la, segan nak mengangkut ke office, takut mengganggu orang lain..Pesan kat pengasuh taska kalau demam or nampak dia cranky semacam, bagitau, boleh datang ambil dia bawak balik..

So far tadi pengasuh kata dia ok, cuma nak berkepit dengan pengasuh faveret die, mama nor die..hehe nasib la..Alisya memang gitu, picky sket dengan orang lain, orang yang dia tak suka, tak nak nye die..Camno la kalau pindah nanti anak oiii...jenuh la nak bagi bekenan kat pengasuh baru..

Berita terbaru aku dok berwhatsapp dengan pengasuh tadi, ramai yang kena chicken pox plak..adoiyaiii, dengan pengasuh2 sekali kena katanye..
Ya Allah peliharalah anakku, moga dia sehat-sehat aje hendaknya, aminnn...

0 Response to "I'm the Director Of Operations"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme