Pakai tudung

Semalam ape angin ntah budak kecik ni nak bertudung..kekeke Lepas aku ajak die solat terus seronok pulak die bertudung..
Lama jugak la die dok bertudung tu..hehe kelako aku tengok budak kecik ni, dah la makin banyak akal..ade je aktiviti die...haihh kalau xde die, gamaknye sunyi lah hidup aku..dok sensorang time pjj dengan daddynye..
Jangan la fokus sangat kat kesemakan rumah aku tu, umah pjj biase la macam umah bujang, barang memang pakai ape yg ade je, senang nak angkut bila pindah nanti..hihi
Biase la..dah jadi mak ni kene sabo, umah semak tu pejam mata je la dulu, asal anak selamat & bahagia..hehe
Alhamdulillah atas kurniaan insan ini ya Allah...

thelifestoryteller were Posted via Blogaway

0 Response to "Pakai tudung"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme