Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

throwback yesterday "Majlis Penyerahan Pesawat MAS ke Politeknik Banting"

Alkisah semalam punya cerita, ada "Majlis Penyerahan Pesawat MAS kepada Politeknik Banting", so kami pun dapat la jemputan untuk memeriahkan majlis.

gambar kenangan/bukti kehadiran... :p


Untuk makluman, Politeknik Banting ni ada course aviation aka penerbangan, so sapa-sapa yang berminat nak hantar anak belajar course ni dengan harga yuran yang sudah tentunya jauh lebih murah dari yuran belajar di akademi swasta, mari la mendaftar di politeknik.

Baru pertama kali menjejakkan kaki ke politeknik ni, mak aihhh memang jauh la nak sampai masuk ke politeknik ni (sebab dah terbiasa politeknik tempat aku ni tepi jalan ja). Tapi syok la politeknik baru, facilities memang baru-baru lagi semuanya.

Majlis tu dirasmikan oleh TPM kita, sebab tu la kot panggil semua adik-beradik politeknik seluruh Malaysia, meramaikan majlis. Ade jugak pelajar-pelajar sekolah berhampiran, IPT & organisasi kerajaan yang datang. Lepas TPM dah rasmi tu, dibuka peluang untuk naik ke pesawat, ramai la yang amik peluang beratur nak merasa tengok isi dalam pesawat MAS. Aku and the geng tak larat la nak beratur, ketiak dah basah, sebab duk dalam hangar tu dah berpeluh lecak, lagipun bagi can budak-budak sekolah yang nampak excited nak naik pesawat tu (masa ni aku nampak mencabar keje cikgu sekolah, kene teman anak murid naik pesawat, kene beratur sekali, fuhhh, masa ni aku rasa bersyukur dengan kerja aku sekarang, at least kalau students aku nak beratur aku x payah baratur sekali, jaga budak beso tak susah sangat, hehehe)

Usai majlis dalam pukul 4.30ptg, kami pun bertolak balik ke Perak. Sampai dalam pukul 9 malam, nasib baik Alisya ada dengan daddy dia, kalau tak terkejar-kejar la aku nak amik anak lagi.

0 Response to "throwback yesterday "Majlis Penyerahan Pesawat MAS ke Politeknik Banting""

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme