Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

celebrating mama's birthday 2012

Yesterday was my mom's birthday. Seperti biasa la tiap-tiap tahun, buat la sedikit sambutan, tanda ingatan, lagipun kesian my mom, anak-anak je yang tinggal nak berkongsi rasa kasih sayang kan. Kami sambut simple je, bawak mama pegi makan. 

Kali ni nak cuba try satu restoran baru kat Ipoh ni, tapi tak la baru sangat, kami je yang baru first time nak rasa. Kami sambut kat Restoran Malika Saba, restoran base makanan Arab & Yaman. Kalau ada yang nak cuba boleh lah ke sana, boleh refer kat sini
Makanan kat sini ok la, kami just order 2 main dishes je, nama pun aku tak ingat, yang aku ingat chicken haneeth lagi satu aku tak hingat, tapi ala-ala nasi arab la. Hidangan arab kan, paham-paham je la, nak menghabiskan pun dah termengah-mengah, banyak nasi nya...

Lepas dah siap makan, kami gerak ke rumah Embah, x jauh pun,dekat area airport Ipoh tu je..Embah pulak lahir 24.6, so kami buat belated celebration..Mama dah siap belikan die caramel cake..Aku dah kenyang sangat, tak de teringin pun nak try rasa masa tu, sekarang aku tenok gambar ni, teringin la plak..kui3..


4 Response to "celebrating mama's birthday 2012"

  1. SYANI says:

    Happy belated birthday pada mama Sha...

    Anonymous says:

    shantekkknye gambar....hehehe..

    (^_-)V says:

    tq along =)

    (^_-)V says:

    ooo ni keje die ye..hehe sape la yang ambik sume gambar tu ye..kroih3...;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme