Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

frust


Baru balik dari check up..huhu tapi tersangat frust, kalau tau doc lain hari ni,aku tak set appointment hari ni,sebab selalu cek up hari khamis,tapi disebabkan dah alang2 sabtu ari tu baru start puasa,konon2 nak lajak cuti la 2 hari,lama sket dapat duk umahkan..

Huhu kenapa aku cakap doc tu tak best?sebab doc yang biasa cek aku tu dah tulis dah dalam buku cek up aku tu,hari ni akan scan baby..tapi doc yang cek ari ni (banyak makan ba alif ba ya ni) cakap tak perlu nak scan,geramnye aku..huhu takpe next appointment aku dah set ari khamis,so harap2 doc yang asal,aku nak ngadu kat die..tak guna punya doc sengal tu(ooppss kurang plak pahala puasa aku)..

Frust aku tau, kite dah excited nak tengok baby, kedekut betul la,macam la ko beli alat scan tu,tu kan duit kerajaan,guna je la kan untuk rakyat jugak..lagipun doc yang biasa cek aku tu lg senior dari ko, ikut je la notes yang die tinggalkan tu, gred kita sama je kot,ko 41 aku pun 41,nak buat blagak pulak..sengal punya doc, nama hujungnya pun ade seng,memang sengal lah!!! rosak mood aku seharian ni..:(

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 Response to "frust"

  1. Anonymous says:

    mummy jgn marah2...nnti bb dengar...hehehe....

    (^_-)V says:

    huhu...bb, mummy taip je, bb jangan baca tau..;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme